Tv:n gör mig lite sällskap

God kväll gott folk! Sitter i soffan tillsammans med André och Anette och tittar på Lite Sällskap :) super kul. Vi tittade nyss på Svenska Hollywoodfruar, vilket kan vara det bästa programmet ever! Maria Montazami är världens roligaste kvinna! I just love her. I detta avsnitt fick man se när Maria var i Sverige och pratade i Radio P4 tror jag att det var. Och till min stora förvåning fick jag se att det var min föredetta Medie-lärare Johanna Ravhed som var programledare! Om jag inte missminner mig så var det i typ Mediekommunikation (kanske Mediekunskap?) när jag gick i Mp1b.. Coolt tyckte jag, visste inte att hon var radiopratare nu för tiden! Kul att se henne igen, hon va typ bästa läraren under dom tre åren.. förutom Thore så klart!

André har nu lämnat oss och gått in i sovrummet, har ingen aning om varför. Karln kanske behöver lite alone time, va vet jag. Jag tror inte att han ville titta på Lite Sällskap. Vilket är konstigt, för det är as kul. Eller snarare en som är med - Nina - är as kul! I kvällens avsnitt så inviger hon sin lilla organistation KPR - Kvinnor för porrfria relationer. Det säger väl allt om damen! haha

Jag funderar på att gå upp när André åker till jobbet imorgon, det skulle vara skönt att få färdigt lite grejer. Annars sover jag typ till tolv och då har jag i princip fyra timmar till André kommer. Dessutom tror jag att jag och André ska åka och titta på en soffa imorgon när han kommer hem! Så då vill jag hinna med lite före. men nu lär jag titta på det här och sen ska jag väl göra André lite sällskap ;) haa

Nina (lite sällskap) och Maria Motazami (Svenska Hollywoodfruar)

En liten likhet finns det kanske?

 

PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0