glass-till-frulle-rulle!

sitter och kikar runt lite på datorn efter en halloween-kostym till André, men jag hittar inget tillräckligt bra. I alla fall inte lika klockren som min outfit, för det går nog inte. Jag och Jenny jag hittat den perfekta kostymen för mig och hon ska hjälpa mig fixa den någon dag denna vecka. För den omtalade halloween festen kommer äga rum på lördag. Det kommer bli dö kul, jag dricker enbart cola och står för fotograferingen under kvällen, but that´s okey! :)

Nu sitter jag i soffan och bytte nyss kanal och av någon konstig anledning så satte jag på ettan, och fick mig en trevlig överraskning! Haha Det är S.O.S - En segelsällskapsresa på tv:n! En typisk hemma-vid-farmor-och-äter-glass-till-frulle-rulle! Nostalgi.. Där var det sällskapsresan och Lilla Fridolf som man tittade på om och om igen.

Nästa vecka får vi förhoppningsvis nyckeln till lägenheten så vi kan börja greja. Kanske inte har nämnt det? att vi har "köpt" en lägenhet på kyrkbacken i stället för öraberget. Den va billigare och finare så vi slog till, trots att jag blir granne med mor och far. Men men.. ("köpt" - vi ska bara skriva kontrakt och betala)
Jag och baby var på IKEA igår och skulle bara "titta lite", men det slutade med att vi shoppade lite iaf. Sånt som vi fick plats med i bilen! haha. Mest köks grejer, typ tallrikar och glas och sånt.. Det va trevligt med en hel dags utflykt med min käraste iaf :)

Nu ska jag greja lite, André kommer väl om drykt en timme :) kanske ska göra nått kul..

PEACE ,

Kommentarer
Postat av: emelie

Ni ska på johan och hannas halloween party??

2010-10-25 @ 16:04:35
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Svar te Emelie

Det klart vi ska! :D Det blir ju årets höjdpunkt! Är man bjuden och kan så kommer man väl! :D haha

2010-10-25 @ 19:56:35
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0