Peace.

Mätt som aldrig förr tror jag. När André kom hem efter jobbet hade han med sig en hög flyttkartonger. Jag tror inte att jag har fattat att vi ska flytta. Sen åkte vi in till Ludvika och va in på Möblera och tittade på en soffa. Jag tror att efter en hel del diskutioner fram och tillbaka om vilken som är bäst så kom överrens om en faktiskt. Men den kommer två veckor före jul, så då lär vi ha den lilla som vi redan har tills dess. Men det går väl!
Efter Möblera så var vi till Elgiganten och kollade lite och åkte där i från med en ny tv. Anette ville ha Andrés gamla så vi ju tvugna.

När shoppingen var klar åkte vi och hämtade Kinamat, därav mättheten. Nyss ringde tjejen som vi ska köpa lägenheten av och meddelade att hon och André ska skriva kontrakt imorgon :) Så då får han nyckeln! Wiho. Då kanske jag ska börja packa lite grejer imorgon. Eller så kanske jag ska åka och leka med Sofia, det va ett tag sen jag träffade henne nu igen. Jag vill så gärna se hur hon bor :)
Imorgon kväll ska vi iaf till Smedjebacken (juck..) och käka finmiddag på Pluttens skola! Hela tjocka familjen ska så klart med, alla utom stackars Johanna som var tvungen att jobba.. Synd för henne då! ja..

Nu blir det snart Desperados, wiho! love it. PEACE!


Kommentarer
Postat av: malin

Hörrudu! Inga dumma kommentarer i smedjebacken tack ;)

2010-10-27 @ 08:53:06
URL: http://soderlundmalin.blogg.se/
Postat av: Svar till Mallan (gjorde i brallan)

Men va fan, tack för påminnelsen! :O Jag hade helt förträngt att man skulle ut till det råtthålet idag! ;) hahahaha

2010-10-27 @ 12:47:25
URL: http://immad.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hello bruden! Hörde ryktas om att ni skulle flytta hit alla 3 ;) Grattis!



De låter kanon de, ser fram emot att ha er på kyrkbacken (fast jag hänger ju en hel del i snöån ;) Släng iväg ett sms när du är där och fixar någon dag så kommer jag gräna förbi och kollar läget :D



Köksmöblerna jag har är ju de lilla jag hade i falun du vet :P

2010-10-28 @ 13:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0