Fullt ös medvetslös.

Nu blev det ett litet uppehåll i skrivandet ett par dar och många trodde nog att det va över för alltid! Men ack, jag lever och är nu tillbaka! :) Jag har bara varit lite upptagen, mitt uppe i lägenhetsstädning och kostym-bygge inför Halloween party imorgon! :) Allt började med att vi i onsdags kväll var till lillplutten Amandas skola och åt middag som eleverna hade lagat, gott vare. Men synd bara att vi var i SMB, vågade knappt lämna väskan i bilen.. man vet ju aldrig. Haha. Det blev lite sent och så hann jag inte skriva nå den dagen. Sen var det Tosdag, då åkte jag med Anette fram när hon började jobba klockan nio på morgonen och fixde lite städgrejer, sen åkte jag till lägenheten och började städa. Jag förstår inte hur dom som bott där tidigare har tänkt, om dom tänkt över huvud taget! För fy fan hur det ser ut överallt, det är ju så man skäms! Och inte fan kan dom städa heller, usch! Nej, riktigt vidrigt faktiskt.

Senare på eftermiddagen igår kom Jenny och hämta mig och så åkte vi till Dollar för lite inhandling att kostym grejer. Sen började bygget. Ja, man måste nog kalla det bygge faktiskt! För vi har liksom inte sytt ett så, mest klippt poch klistrat! Eller snarare tejpat! I'm in loooove with dubbelhäftande tejp! Även denna kväll blev lite sen och jag han inte alls med att skriva. Och nu är jag här igen, hemma vid Jenny alltså! sitter här med datorn i knät och väntar på henne faktiskt. Även om inte hon äger en häst, så har hon tydligen hästar att ge vatten och mat. Men snart är hon tillbaka och då fortsätter byggandet! Fan va bra det blir alltså! :) Jag kommer lätt ha den bästa kostymen. Jag tycker att om man inte ska vara ful och läskig, så ska man vara ful och rolig. Gillar inte det här när typ brudar ska vara en sak + sexig! jag fattar inte det. Typ: - Jag ska vara häxa...en sexig häxa! WHAT?? det finns inte ens! Eller: - Jag ska vara en tomte.. En sexig tomte! NEEEEEJ!!!! usch. fjantigt.

Nej, nu kom Johan Larsson på besök för en kopp kaffe. PEACE! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0