Vakna!

Ren efter en stekvarm dusch. Igår skrev jag och uppmanade mig själv att gå upp samtidigt som André. Men han väckte mig lite tidigt och ville mysa och sen somnade han igen. Så som vanligt blev det svårt för mig att somna om! Men jag lyckades väl göra det och när klockan ringde så var jag lite sömnigare än vanligt. Men strax efter André åkt så vaknade jag till och kom på att jag skulle gå upp, så jag satt på Tv:n - Vakna med the Voice! I love it. Dom är så festliga att titta på. Men jag va lite trött så jag kunde inte riktigt Vakna med the Voice. Så jag somnade om. Vaknade typ tolv. Och nu har jag enbart hunnit duscha och ätit lite. Nu sitter jag och tittar på Ellen Show. Det va nyss en väldigt söt pojke med som dansade HipHop, Tanner Edwards hette han och var 6 år gammal. Kung. Titta och njut!

 

PEACE.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj vilken duktig pöjk! Jag grinade självklart en skvätt!

2010-10-26 @ 18:41:33
URL: http://jaempa.blogg.se/
Postat av: Svar till syster

haha, det klart du gjorde. Jag med. as cool unge!

2010-10-26 @ 20:27:21
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0