"Barbapapa"

Hej svejs! idag har jag haft en fullspäckad dag. Imorse åkte jag med mamma och pappa in till Ludvika, först var jag in på försäkringskassan och fixade blankett! Sen var vi inne på djuraffärn och vägde Zorro, han vägde 51 kg! det kan man ju tycka är mycket, men tydligen inte! Han va rätt rädd där inne men han fick massa candy så han var rätt nöjd. Efter det hängde jag på m&p till Willy's och efter det drog jag hem till Sofia. Det var som alltid väldigt trevligt att träffa fisen igen :) Vi gick på stan och handlade lite och sen gick vi till Engel och fikade. Sendan återvände vi till hennes hem tills Jenny kom och hämtade mig. Då blev det en vända till på stan, Jenny shoppade festblåsa och alkohol och jag hade fullt upp att hänga med. Vi avslutade shoppingen med en runda på Dollar Store där jag införskaffade massa nödvändigheter.
När jag kom hem igen så började jag storstäda, damma och damsuga samt vädra alla kuddar i soffan! Sen var jag helt slut. Då åkte vi fram och handlade mat och hämtade mamma på berget. Nu sitter vi hemma vid mamma och har precis käkat korv med bröd och tittat på Talang. Nu ska vi titta på film, jag, André, Mamma och JOhanna.

Det var den dagen det. Avslutar inlägget med bilden på väggmålningen! enjoy.. Ha det bra, peace.


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Fin blogg du har :) allt bra med dig denna lördag? :D

2011-04-16 @ 15:45:53
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefint!! :D

2011-04-16 @ 16:09:56
Postat av: © sarastille

Anmäl dig till DagensBlogg hos mig och ta chansen att bli länkad på min blogg med cirka 2000 läsare! :) kram sara

2011-04-17 @ 00:11:56
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0