"Big Brother 24/7"

God morgon? inte riktigt så god som jag hoppats på. Alltså, jag älskar att André väcker mig innan han åker till jobbet, men ibland vaknar jag för mycket och då kan jag inte somna om. Detta hände mig idag, så jag har alltså varit vaken sen 7 - helt i onödan! Jag vet inte vad jag ska göra om dagarna! Jag har 1000 saker att göra men jag gör dom inte. Idag är det dock tvättdag, men det tar 2 timmar att tvätta. Sen då? jag skulle behöva åka till stan, men det kan jag inte idag eftersom jag måste tvätta! Kanske ska göra det imorgon..

Nu på morgonkvisten har jag i alla fall tittat på gårdagens Big Brother avsnitt plus att jag har fått Fippes inloggning till BB 24/7 :D Så jag har tittat lite på det också! haha, men det är ju inte riktigt lika roligt att titta live, dom gör ju typ ingenting där inne, trökhögar! Men jag tror att jag ska ta en repa med dammsugarn och sen skulle jag behöva handla lite! Kanske ska ringa nån som kan skjutsa mig till affären! Hörs sen, peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0