"Bygge av träballe?"

God eftermiddag! Idag när jag och älsklingen vaknat till liv, efter många gånger då vi somnat om, så gick jag upp och duschade och sen blev det en snabbfrukost! Sen åkte vi till TBJ och fixade lite virke och lite skruv. När vi återvände till Kyrkbacken 24b så började André bygga balkonggolv och jag hände en del vid mamma.
Mer än så har vi inte hunnit med idag, golvet är snart klart och utemöblerna ligger i bilen och väntar, så ikväll blir det fika på ballen, va mysigt :D haha! Annars vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på ikväll, vi blir väl säkert hemma framför TV:n, men det är väl rätt skönt det med :)

Nu har jag precis tittat på gårdagens avsnitt av Big Brother som vanligt, Patrik och Rodney är nominerade. Jag håller självklart kvar vid mitt "hat" till Patrik. Det är som dom säger inne i huset, han är för tråkig och passar inte in i BB-huset. Men egentligen kvittar det vem som åker ut, Rodney äcklar mig något så fruktansvärt. Men jag ser ju helst att Patrik åker, han stör mig något så fruktansvärt. Så kanske den där Madde blir deppig och lämnar huset, två (spy)flugor i en (fet) smäll.

Hörs sen, peace.

Kommentarer
Postat av: emelie

Mysigt =) !!!

Kom och hälsa på imon om ni vill !??



Kram

2011-04-09 @ 18:25:19
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0