"Den som väntar på nått gott.."

God dagens! Idag är dagen då det är beräknat att ske, tänk om detta bara kan vara sant så jag slipper vänta mer. Jag tycker inte om att vänta, så är det bara. det var en "dam" på Trä-Bygg-Järn igår som sa:
- Usäkta, får man fråga när du ska ha?
- Imorgon!
- Nej, du kommer inte få imorgon! Det syns på ditt ansikte att du inte är klar än! Alltså, jag känner ju inte dej men du ser inte ut som att du ska få imorgon!
Va menar hon med det? Om hon inte känner mig och aldrig har sett mig förut så kan hon ju omöjligtvis veta hur jag ser ut i vanliga fall. Vilken mupp är allt jag kan säga. jag fick även den klassiska kommentaren Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge! Bullshit, jag har fan väntat i ett halvår - det är bra länge!

Idag ska jag åka och äta lunch med TBJ-gänget på Stopet (jag tror att det var på Stopet?) när dom slutar klockan ett, så jag måste göra mig redo nu! Men vi hörs sen, vi får väl se om det blir nån bebis idag eller inte, men jag håller i alla fall tummarna för det. Jag vill bara att detta ska vara överstökat och jag vill ha mitt barn här nu! Jag börjar bli mäkta otålig! :)

Hörs sen, peace.

Kommentarer
Postat av: lovisa

vad gör du denna fredag?:)

2011-04-29 @ 18:35:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Ett stort grattis till lilla flickan!

2011-05-01 @ 00:52:03
Postat av: lovisa

Haft en bra start på den nya veckan?:)

Just nu har du chans att vinna ex badmode,tracksuits,väskor,plånböcker,solglasögon,skor,hoodies och MYCKET mer av märken som ed hardy, converse,dior,chanel mm.

vill du vara med i tävlingen?:) klicka då Här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-09 @ 10:47:03
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0