"Det lönar sig aldrig att vara ute!"

Goddagens! Igår var vi i Skeppmora typ hela dagen, först nere vid Johan och Hanna där Johan, Christian, Janne och Tim höll på och fälla träd och så på baksidan. Så det var inte så roligt att titta på, så jag och André drog upp till Emelie och flickorna och drack kaffe. Sen kom även Amanda, Viktor och Hecke dit på besök. Efter ett tag åkte vi hem igen och tittade på TV och tröck i oss massa godis. När klockan slog 7 så åkte vi och köpte pizza och drog ner till Råbroviken och käkade och tittade på Big Brother. Trevlig dag/kväll. Tack till alla medverkande faktorer.

Idag känner jag mig inte lika kry som igår, det lönar sig tydligen inte att vara utomhus! hur varmt man än tycker att det är så ska man hålla sig inne! Mitt imunförsvar fick sig en chock och tog det jävligt hårt iallafall för idag känner jag mig inte alls speciellt pigg. Halsen gör så jävulskt ont och snoret bara rinner! Jag var vaken en sväng och tittade på Vakna! med the voice i morse, Natasha Beddingfield var där så det var lite kul, men sen somnade jag om upp och ner och bak och fram i sängen. Vaknade strax efter 11 av att nån trevlig människa ringde på dörrn! Jag öppnade såklart inte eftersom jag inte var klädd, så jag vet inte vem det var. Men i ren panik på att den skulle komma tillbaka så gick jag upp. Så nu sitter jag här helt trött och yrvaken. fan!

Nu ska jag ringa till Johanna och höra om det kanske blir målning idag! :) Hörs sen, peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0