"♥"


Hallå. Idag har jag inte kännt mig speciellt kry som sagt, så jag har mest legat i soffan och tittat på TV. Men ont i halsen och snoret rinnande samt lite lite feber så har jag typ vilat mig genom hela dagen. Det blev en snabb middag bestående av snabbmakaroner och färdiga köttbullar, det tog väl ca 3 min. Älsklingen var så duktig och bakade chokladbollar som vi har fikat på, jätte smarriga :D Nu har jag tagit en alvedon och en halsbränne-tablett, så nu mår jag faktiskt rätt okej. Nu på kvällskvisten har jag nu även packat väskan inför BB! Grattis Madde, det var väl på tiden! Så nu är det packat och klart, eller det tror jag iallafall! Jag har ju liksom ingen koll på vad som ska packas, har du kanske något råd? skulle vara bra..

Idag är det bara 10 dagar kvar till min beräknade förlossning alltså. Jag kan inte direkt säga att jag är nervös, för jag vet ju liksom inte vad som komma skall. Jag är inte speciellt nervös över smärtan faktiskt och inte heller själv föderiet, för ut ska den ju vare sig jag vill det eller inte. Men jag är nog mest nervös över att det nu kan ske när som helst, jag tycker inte om att inte veta när den tänker komma ut! :P haha. Men om jag skulle följa min mors fotspår så skulle jag ha fött idag, hon födde nämligen mig, Jenny och Johanna 10 dagar för tidigt! Men som det ser ut nu så blir det inga barn idag! Det som är den elfte och allt, mitt lyckonummer! Det hade ju varit klockrent! Haha.

Nog med tjål om ingenting, jag hör väl av mig till dom närmaste som får sprida det vidare när det är dags. Jag tror att det är rätt lungt än så länge! Haha. Nu ska jag och min älskade gå och lägga oss och titta på Tre Kronor! Hörs eventuellt i morgon! peace. ♥


Kommentarer
Postat av: amanda ♥

Ni måste höra av er DIREKT de händer något!! FÖRSTÅTT?!

2011-04-12 @ 00:27:35
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: Svar!

Jaja, det klart! Jag massmeddelar alla viktiga! :)

2011-04-12 @ 13:47:30
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0