"inför en dag på stan.."

God morgon! idag har jag varit uppe sen 8, då tog jag mig lite frulle och startade gårdagens BB-avsnitt! Det tog mig lite mer än en timme att titta igenom hela avsnittet för att mitt internet inte behagade att stå på i mer än 10 minuter i streck. Det innebär alltså att efter 10 minuter så loggades det mobila bredbandet ut av sig själv, nnimycket trevligt. Men nu har jag i alla fall hackat mig genom ett avsnitt, jag har även hunnit gjort mig i ordning för en dag på stan! Ska dit och handla lite behövligheter och så ska jag träffa Fia vid halv 2. Det ska bli mycket trevligt faktiskt! :)

Nu ska jag röja undan lite här och sen ska jag ner till mamma, jag ska nämligen åka med dom in till stan! Så slipper jag betala 30 spänn för att ta mig till stan! rena rånet.. men vi hörs senare! tänkte lägga ut bild på väggmålningen senare i kväll om det är nån som är intresserad! Hörs. peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0