"jag ska måla hela världen lilla mamma.."

God kväller! Idag har jag spenderat hela dagen med syster Johanna! Först gick jag ner till mamma typ vid två och då kom Johanna dit. Strax efter så kom även Jenny hem efter en dag på arbetet, då gick jag, Johanna, Mamma, Zorro, Jenny och Jojje ut på en promenad och plockade lite påskris. Mamma var faktiskt tvungen att vara med för ingen visste egentligen va vi skulle ha för ris, haha. Sen när vi kom hem igen så fixade jag lite med mitt ris och sen började jag och Johanna måla väggmålning i barnrummet. Sen kom André hem, då gick vi ner till mamma och fick mat. Anledningen till att vi käkade vid mamma var att hon gjorde Falukorv och stuvade makaroner, usch. André får nämligen aldrig äta det här hemma eftersom jag tycker att det är äckligt, men mamma gjorde grillkorv och vanliga mackisar till mig :D haha. Mätta och belåtna gick vi hem igen och fortsatte måla! När klockan var typ nio så slutade vi för idag, bara det svarta kvar! Alltså konturer och två gubbar, sen är det klart :) Jag tror att det blir bra när det är klart sen :) Tack Johanna för hjälpen!

Nu har vi precis tittat på Desperados, Andrés kompis Felipe har varit här och hälsat på men åkte precis hem! Nu ska vi väl käka lite macka och sen är det läggdags! Jag är pisstrött efter att ha stått och målat hela dagen! :) Hörs imorgon! peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0