"Madde älskar våren!"

God dag! har jag sagt att jag älskar våren eller? Nu är det ju verkligen vår ute. Även om inte solen lyser idag så är det faktiskt jätte skönt ute och man känner ju faktiskt att man vill gå ut, det är ju ingen känsla man är speciellt van med nu efter denna vintertid! Som jag berättade igår så har vi nu trägolv på balkongen så jag vill bara vara där hela tiden nu! haha. Det blev verkligen jätte bra där ute, älsklingen är så duktig så! Det lönar sig att ha en händig man ibland :D Dessutom så har vi ställt dit nya utemöblerna nu så nu kan man sitta ute och dricka kaffe i solskenet. I love våren! <3

Nu ska vi åka till Skeppmora och våldgästas. Hörs sen! Puss och Kram. peace!



Kommentarer
Postat av: Yasmine

Fin header :)

2011-04-10 @ 20:12:25
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0