"Man ska sluta när man är på topp.."

God kväll! Idag har jag haft en fullspäckad och rätt bra dag faktiskt. Jag gick (Observera att jag gick) till Lindvägen och hälsade på min gamle goda vän Jessica typ vid halv tre. Det var ett trevligt litet möte med fika och en hel del tjål om allt! :) skitkoj! Sånna möten ska det bli fler av! Tack för fikat Jessica!
André kom sedan och hämtade mig strax efter 4, då åkte vi hem och inväntade Johanna. När hon slutade klockan fem så kom hon hem till oss och vi fortsatte med väggmålninge John i bebisrummet! Sen dess har vi målat! men nu är den klar och jätte fin om man frågar mig :) Jag tror att vi blev väldigt nöja både jag och Johanna med vad vi egentligen har åstakommit helt själva! Vi fick mersmak och Johanna föreslog en ytterligare väggmålning i hallen, vi får väl se hur det blir med den saken, man ska aldrig överdriva! man ska helt enkelt sluta när man är på topp :D haha. Tack Johanna för hjälpen i alla fall, det gjorde vi bra.

Imorgon ska jag fortsätta vara aktiv! Då ska jag in till stan och besöka försäkringskassan och sen ska jag shoppa lite. Måste införskaffa en badbalja till barnet och kanske en snutte! jag vill inte ha lika som alla andra så jag ska försöka hitta nån orginell. Jag ska även kika på tyg till en gardin till barnrummet. Det är så fult att inte ha gardiner! Vi får se, till stan ska jag i alla fall. Jag ska träffa Sofia också :) men först ska jag alltså gå på stan helt själv, jag lovar att vattnet går just då när jag är ensam på stan! skulle mig inte förvåna..

Nu ska jag ta mig en macka och sen blir det sängen, jag är helt slut! hörs imorgon, peace.



Kommentarer
Postat av: amanda ♥

Hörru, eftersom ni har badkar så kan ni ju bara köpa en sån där liten grej man lägger ungen i? :D Mycket praktiskt!

2011-04-15 @ 08:41:09
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: amanda ♥

En sån : http://www.babyproffsen.se/produkt/visa/362:Badhjaelp_Babycoon



haha skitful

2011-04-15 @ 08:42:24
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: Svar!

Ja jag har sett sånna i Borlänge, asfula verkligen! det får fan bli en sån eller en balja.. vi får se! :D

2011-04-15 @ 09:49:21
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0