"motiverad till max"

God dagen! Vilket underbart väder vi har, men jag har dock inte varit ute än! Nu har jag tittat på Big Brother såklart, som alltid vid frukost. Men jag ska snart göra mig lite i ordning för dagen och gå ut. Idag ska hem till Jessica och hälsa på, det ska bli superskojigt! Men hon har jobbat i natt så jag ska inte dit förns typ två, så jag har tid på mig att vara ute lite först! :)

Nu vill jag inte vara gravid längre, det ska bli skönt när den lilla kommer ut och jag kan gå ut och gå! Jennnuy är superivig och längtar tills vi kan promenera i solskenet, jag fick ett sms av henne idag där hon skrev att hon tyckte att det var dags nu! det tycker så klart jag också. Jag är så sjukt motiverad på att bli smal så det är helt sjukt, det är väl för att man är så jävla trött på att inte komma i sina kläder. Jag ser verkligen alla mina kläder framför mig som jag inte kommer i, åh va jag vill bli smal nu. Jag kommer ju bli psykiskt störd när den är ute! Wiho!

Nu ska jag ta mig lite mer yoghurt och gå ut på balkongen och njuta av solen! :) Hörs sen. peace.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Det är så roligt att läsa att det finns andra som känner precis det man själv har känt =)

Alla skratta åt mig att jag bara klaga och ville bli smal, men det tror jag alla känner i slutet =D

Håller tummarna att han/hon kommer snart =)

2011-04-14 @ 17:14:02
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Svar!

Jag tror faktiskt att alla känner så i slutet, bara det att det inte är alla som vågar säga det..

2011-04-15 @ 09:50:21
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0