"Namn?"

Två dagar kvar och fortfarande inget spikat namn till kraken! Jag tycker att det är väldigt svårt att föreställa sig barnet framför sig och då blir det svårt att sätta namn på det. Det hade ju varit ett plus om man visste vad det var för kön, men ack! Vi har lite förslag som vi kom på när vi var hemma vid Jonny och Anette, vissa bättre än andra såklart.
Har ni tips på fina namn - pojke eller flicka, det kvittar - så välkomnas det väldans!

Flicka: Stella, Lilja, Lilly, Lexie, Alice, Ninja, Nova-Li, Gry..

Pojke: Charlie, Leo, Neo, Bill, Nils, Dylan, Elton..

Oj va jag behöver hjälp, jag har så himlas dålig fantasi så jag kan inte komma på nått! Snälla hjälp mig här!



 


Kommentarer
Postat av: Johanna Eriksson

Oho jag tänker ta cred för både Stella, Dylan och Elton, men NILS? :D Eller Bill för den delen? Nej, Stellan borde vara med under kategorin pojknamn, och Devin! Synd dock att han redan heter Francis, men han kan ta nått av de jag listat ovan som mellannamn :)

2011-04-19 @ 19:08:33
Postat av: Anette

Men inte Nils! Vad hände med Bob, Douglas och Hjalmar :))

2011-04-19 @ 19:43:54
Postat av: Elin

NILS!!!!! Tummen upp!! (ursäkta att jag kommenterar allt som kommer i min väg)

2011-04-19 @ 21:41:33
Postat av: Erica O

Jag tycker ni väntar till lill-knodd kommer ut och visar upp sig=)

2011-04-19 @ 21:55:12
Postat av: Amanda

Det blir en liten Charlie!

2011-04-20 @ 14:34:38
URL: http://misserixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0