"Pigg och glad, kexchoklad.."


Hallå! idag har jag varit flitig, vet inte va det beror på men jag är ganska pigg och så idag. Jag har hunnit med mycket och jag känner fan att det lönar sig att gå upp i rimlig tid! Idag har jag satt upp gardinstången och gardinen i barnrummet, samt satt tillbaka luckorna på byrån och fyllt i lite färg på väggmålningen! Så nu är det klart där inne, visst ska det upp lite tavlor på väggarna men det lär ju komma senare när vi har några tavlor att sätta upp! :D men annars blev det bra där inne, väldigt nöjd!
Klockan 14.30 kom André och hämtade mig, då for vi in till Ludvika lassarett för ett barnmorskebesök! Allt såg bra ut, precis som det brukar! magen hade sjunkit lite och bebisen var fortfarande fixerad! vi får väl se om det blir nån unge till påsk eller om vi ska på återbesök på MVC den 28:de.. hoppas inte på återbesök såklart! :D

Nu är jag hemma igen och sitter och tittar på BB live, jag ska inte berätta vad som händer! lite trist att veta vad som kommer hända i morgondagens avsnitt liksom! Haha. Men jag kan fan inte låta bli, det är rätt kul nu faktiskt! :) Jag ska snart ta tag i lite städning i köket och så, nu när jag är så pigg! :D haha.

Hörs sen. peace.



Kommentarer
Postat av: emelie

Jag var pigg alldeles innan Havanna kikade ut =)

Hoppas det är på gång snart..

Komsi komsi bebis ;)



föresten du kan väl lägga ut en bild på den bäddade vaggan sen ?? =)

Fällde en liten tår när den försvann ur sovrummet :( Hihi..

Men nu står spjälisen där..



Kramar

2011-04-18 @ 22:05:20
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Syster Amanda

Jag har ångrat mig, jag är helt säker på att det blir en liten pojke! Imorn, i hope ♥

2011-04-19 @ 09:56:30
URL: http://misserixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0