"Tant Madde dödar sina växter.."

Hallå! sitter och svettas som en gris. Jag har inte hunnit med jätte mycket än idag, när jag vaknade gick jag direkt upp och tittade på BigBrother! Jag är så lycklig över att Patrik har åkt ut, han gjorde mig så deprimerad. Sen har jag nu av ren tristess diskat, vattnat blommor och tvättat fönstren i vardagsrummet! Är det nån som vet hur man får liv i sina orkideér eller!? Nu har alla mina tappat sina blommor och dom växer ju ALDRIG ut igen! Jag vet att jag inte ska kasta bort dom men hur kul är det att ha en massa döda blommor i hela hemmet? inte kul. Jag har fått skott av nån blomma av mamma som jag har satt i vatten som det nu har blivit rötter på, dom ska planteras! haha. Fan vilken jävla blomkärring jag är.. jag hatar egentligen blommor för jag dödar dom bara! Men jag har kommit på att det är blommorna som gör ett hem hemtrevligt, så jag lär väl försöka hålla dom vid liv!

Snart kommer Johanna, då är det sagt att vi ska börja med väggmålningen inne i barnrummet! Jag ska även tvinga med henne ut och plocka lite påskris tror jag, jag vill ha lite på balkongen! :D Men Johanna gillar inte påsken så det kan hända att hon vägrar! vi får väl se. Jag skulle faktiskt vilja pynta lite här hemma men det är ju sagt att jag ska föda barn mitt i påsken, så då kanske det inte är nån vits. Skit samma!

Jag älskar värmen ute, det är ju helt och hållet underbart. Tror att jag ska ta mig en chokladboll och ett glas saft och sätta mig ute en sväng! hahaha! mobbat. Kanske ska vänta på Johanna.. peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0