"tre dagar kvar.."

God morgon! Två dagars uppehåll i bloggandet, men har ni tittat ut eller? bara vädret i sig är ju en prima förklaring till detta. Men jag har har helt enkelt haft fullt upp under helgen! Mycket har hänt må ni tro men inte tänker jag väl rabbla allt, men igår var vi i alla fall på Mari Havanna Bruset's dop! :) Det var väldigt fint och Havanna betedde sig som en unge ska! :D Ett litet vrål framme vid altaret, det är så det ska vara! Tack för att vi fick delta i alla fall :)

Idag är det måndag igen, tre dagar kvar till beräknad förlossning! Det känns ta mig fan helt sjukt nu när jag tänker på det, men nu går man ju bara och väntar på att nått ska hända liksom! men det kommer väl ta tid antar jag. Jag är fortfarande inte så nervös, André är betydligt nervösare än va jag är faktiskt, men det är kanske så det brukar vara. Jag tycker bara att det ska bli skönt att det snart är över och vi kan börja leva igen! :) haha.

Idag ska vi till barnmorskan en sista gång innan BF. Det blir väl en vanlig koll antar jag, nu innan förlossning. Vi ska befinna oss där klockan 2! Så André kommer väl och hämtar mig typ halv så drar vi. Annars har jag inga som helst planer för dagen! Kanske skulle ha hoppat av i Skeppmora på vägen hem från stan sen, vi får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt! vädret är ju i alla fall på topp! :)

Hörs sen, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0