"Undra sa flundra' om gädda' va e' fisk?"

God dag! Idag gick jag upp halv 12, det tyckte jag var lagom! Så nu har jag tittat på gårdagens Big Brother och ätit en smarrig frulle bestående av HallonYoghurt, Macka, ProViva Mango och en Banan! Jag älskar när vi har god frukost hemma, egentligen är jag ingen frukost-människa för fem öre, men om det finns mycket gott så tycker jag om att äta mycket. Och det resulterar ju i att jag blir mätt och slipper äta på ett tag, jag gillar inte att äta alls faktiskt.

Undra sa flundra' om gädda' va e' fisk? Va ska man hitta på en dag som denna? För en timme sen var det ju i alla fall solsken, men nu vette fan alltså. Det ser mer mulet ut än soligt, så jag tror inte att det blir någon dag utomhus i alla fall. Nu vill jag bara att den lilla ska komma ut så jag kan återgå till ett normalt liv där man orkar med att göra nått. Jag ville ju gå ut och gå en sväng, tänkte ta en promenad till TBJ och säga hej! Men tyvärr så kan jag inte det för jag dör av smärta i benen efter 10 minuter. Katastrof! Ut med ungen så vi kan gå ut och gå nån gång. När den är ute ska jag börja motionera som fan hade jag tänkt, sluta upp med sockerfasonerna och röra på fläsket! Så välkommen ut nu!

Att bero på nu så ska jag ge upp det här ett tag och gå och göra nått vettigt, men vad? hm.. diska kanske! kuuul.

Hörs sen, peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0