"Alice 4 månader ♥"

God dagens! Imorse fick jag sova ut, äntligen! André gick upp med Alice och gav henne mat och sen kom dom och la sig med mig igen. Vi sov en stund till och sen kom Christian på en kopp kaffe. Egentligen var det väl meningen att vi skulle till IKEA idag med det ville inte sambo. Men nu känns det som om vi lika gärna kunde ha åkt för det enda vi gjort idag är att sitta i soffan. Nu går André runt med en lite grinig Alice och jag sitter här. André vill gå ut och gå så vi kanske gör det, men nog skulle jag hellre göra nått annat. Men va fan ska man göra?

Idag blir våran tjej 4 hela månader! Tänk att det redan var 4 månader sen jag klämde ut den där lilla på BB. Det känns helt ofattbart verkligen, men nog känns det bra. Nu får hon ju käka mat så i veckan blir det lite puré för bruden! Men jag tror att vi väntar till efter vi varit på BVC på tisdag, jag har lite frågor om det här med smakpotioner som jag skulle vilja ha svar på innan vi börjar. Men jag tror inte Alice lider av att käka enbart ersättning i tre dagar till :) Fan va det ska bli roligt att proppa i henne lite riktig mat, haha. Hon börjar bli stor, som dom andra barnen! Pang säger det så är hn tonåring! Gud hjälp mig..

Nu ska jag fixa lite men vi hörs va? peace. ♥


Kommentarer
Postat av: Anette

...och idag fyller hon 5 månader! Grattis älskade Alice <3

2011-09-27 @ 22:21:39
Postat av: Emelie

Grattis Alice 5 månader :)

2011-09-27 @ 23:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0