"Mamma Madde?"

Gpd kväll! Idag har det varit söndag hela dagen. Pappa ringde och väckte oss imorse och sa att han inom kort skulle komma med Alice. Hon sov ju vid dom i natt medans vi var ute och roade oss. men då gick vi i alla fall upp och åt lite frukost och sen kom familjen med dottern min. Dom skulle till Kupolen och shoppa så det var därför hon kom hem så tidigt. Efter en stunds vila på soffan så gick vi hem till Hanna och Johan och hälsade på. Johan var dock inte hemma med Hanna, Ebba och Tim var där. Då blev hanna akut sugen på wienerbröd, så vi drog till coop. Sen åkte vi tillbaka och fikade. Väl hemma igen så började jag städa, sen kom Christian och Thilde. C hjälpte André att sätta upp markisen och jag fick leka med Thing. Sen kom mamma och dom tillbaka med grejer till Alice :) En underbart fin overall, ett set med tröja/byxa och en jätte fin body, Tack så mycket. Sen kom även Emelie och Havanna och hälsade på :) Vid 6 var vi ensamma kvar, då drog vi till coop och pantade och handlade. Sen åkte vi hem och lagade tacos och efter maten så kom Jakob och Anton på besök.

Ja, vi var ju i Kyrkviken igår! finns inte mycket att säga om det förutom att det var snorkallt och aptrist. Sen har jag fått bekräftat 1000x nu att jag är ingenting annat än en mamma i folks ögon nu för tiden. Alla frågade vart Alice var, som om jag skulle ha lämnat henne hemma men en falukorvsskiva på en pinne.. idiotos. 

Nu sitter jag i alla fall här och glor, André sover på soffan och Alice sover i sin spjälsäng :) Men nu ska jag gå och väcka det lilla livet så hon får lite mat och sen är det sovdags! Imorgon ska jag börja gå ut och gå igen, jag måste! Jag är så jävla trött på mornarna så jag tror att jag ska dö. Man blir pigg av att gå så jag måste börja igen, jobbit nu efter ett långt uppehåll, men det är ett måste. Hörs imorgon, peace.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas iaf att du hade trevligt hemma hos mig :) De va jätte kul att umgås med dig som alla fester förr i tin. Hoppas vi kan ta en liten vinkväll snart! :)

2011-08-23 @ 10:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0