"Mysdag på stan ♥"

Goddagens! Imorse var jag så fruktansvärt trött, så efter Alice fått frulle och ny blöja så la vi oss på soffan och "vilade". Det blev en rätt lång tupplur, vi vakande igen vid halv 12. Då var det bara att gå upp och greja och ge Alice mat igen. Sen tyckte jag att det kändes lite tråkigt, så jag ringde till pappa. Då var dom väldigt lägligt på väg till stan, så dom stannade och plockade upp mig och Alice.
Först gick vi till Åhlensresturangen och åt lite lunch i form av tacobuffé, sen gick vi vidare till Gallerian. Pappa va in och köpte festkläder och jag, mamma och Alice gick till Kappahl och Lindex för lite nytt till Alice. Inhandlade ett par byxor, en pyjamas, en tunika och tre par strumpor till Sprallan. Mamma köpte en jätte fin jacka till henne också, tack mamma och pappa. Sen var vi till Intersport och jag köpte mig ett par rejäla promenadskor för mina födelsedagspengar :) Så nu ska jag ut och bränna fett nästa vecka. Vi var självklart till leksaksaffärn också, Alice fick nå typ av lek/bit-ringar av mig och en jätte söt liten "nalle" av mamma och pappa. Pappa tyckte att det var kul att gå på stan med Alice, han insisterade att köra vagnen hela tiden :) gull-papi ♥
Sen åkte vi hem till Skeppmoravägen 53 och fikade. Nu har mamma och pappa åkt hem, jag har städat och håller nu på att tvätta lite. Alice sover och snart kommer pappa André hem! Ikväll blir vi nog bara hemma och myser i soffan. Imorgon ska vi förhoppningsvis till IKEA och inhandla lite köksbord och grejor :) Madde ♥ IKEA!

HÖRS, PEACE •

Kommentarer
Postat av: Johanna

Han är stolt <3

2011-08-26 @ 19:22:39
Postat av: Madde

Ja han är väl det :) <3

2011-08-26 @ 22:07:20
URL: http://immad.blogg.se/
Postat av: Anette

Klart han är! Det är vi alla <3

2011-08-27 @ 14:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0