"peace is me!"

Hej hopp! Har ni sett vilken fin blogg jag har nu? Tack syster Johanna för att du tog dig tid och gjorde om den, det blev kalasbra! Idag har jag och Alice sovit hela dagen, hon sover än! Amanda och Hector kommer snart och hälsar på mig idag igen! Vi skulle egentligen tagit en trip till Elin och Astrid idag, men våran ytterdörr är cp så det går inte att låsa! Så jag måste hålla mig i Skeppis idag, vilket suger.

Igår kom Jonny och Anette hit på lite fika, dom har varit i Malmö och hälsat på Kenneth och Linda. Sen hade dom varit på IKEA i Örebro på hemvägen och köpt galgar och tyg till Alice gardiner som jag beställt, tack för det :) Jag fick även en present av K och L som dom hade med sig, en vit t-shirt med ett peacetecken på :D Tack så hemskt mycket! :) Den passade utmärkt. Efter fikat drog vi till Willys och handlade och sen åkte dom hem och jag åkte hit och slängde ihop en pizza och tittade på Svenska Hollywoodfruar. Det måste vara det roligaste programmet EVER. Jag avgudar Maria Montazami, hon är ju helt sjuk. haha.

Nu ska jag snart väcka Alice och ge henne lite käk så det inte blir allt för sent, hon måste ju vara vrålhungrig vid det här laget. Men.. ingen unge ska behöva svälta ihjäl så länge Madde orkar släpa fram lite ersättning. Hörs! peace. ♥

Tack för den finfina t-shirten, i love it ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Holst

Snyggo!

2011-08-23 @ 16:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0