"Playday!"

Hejsan. Idag är det tisdag och idag är jag relativt pigg. Imorse gick vi upp, åt frukost och sen trampade vi upp till Emelie och drack kaffe. Vi babblade en stund och sen var hon tvungen att åka och hämta Thilde på dagis, så då gick jag hem! Alice sov så skönt när vi kom hem så jag passade på att röja lite, men lagom till dammsugarn kom fram så vaknade hon och ville leka, så där är det. Sen dess har vi lekt.. nu ligger hon här i sitt babygym och grejar, men hon börjar bli irriterad så jag lär väl hitta på nått nytt för henne att göra! längtar tills hon kan sitta själv och leka, jag tycker så synd om henne när hon bara får ligga där eller sitta i sin babysitter. Tur att hon gillar den i alla fall, annars vet jag inte va jag skulle ta mig till! den bruden har krav kan jag lova..

Men nu ska jag återgå till flickebarnet! Ikväll ska vi till Gunvor och Kalle och äta middag :) Men det är ju ett tag dit, så snart är det nog dags för lunch! Men jaja.. Hejdå! peace. ♥



Kommentarer
Postat av: Moster Jämpa

Men Jiiiiiisäs vad hon är lik sin papi <3

2011-08-24 @ 14:29:55
Postat av: Johanna

Word!

2011-08-24 @ 14:53:44
Postat av: Svar

Say what?

2011-08-24 @ 14:56:27
URL: http://immad.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är väl ändå onsdag idag Madde?

2011-08-24 @ 16:56:58
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, man blir lite blind när man bara går hemma!! hahaha

2011-08-24 @ 18:00:18
URL: http://immad.blogg.se/
Postat av: Johanna

Word! Igen! :D

2011-08-24 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0