"Hej, Hej, hemskt mycket hej!"

Hallå där igen! Känns som om det börjar bli dags att ta tag i den här bloggen igen, nu när det blir höst så finns det inte mycket annat att göra. Jag har hört på ryktesvägar att folk börjar bli irriterade på att gå in på min blogg och upptäcka att det inte har uppdaterats alls, så nu gör vi ett nytt försök! Hej!
Det har hänt mycket ses sist. Förra veckan gick jag från att vara tonåring till att bli vuxen, så hej vuxenlivet! haha. Känner inga större förändringar, enda som är annorlunda är att jag igår knatade in på systemet och shoppade, helt själv! Mycket givande att få gå runt och kika och välja vad jag ville :D haha. Annars är det inte mycket som förändrats.
Denna vecka har jag varit sjuk halva veckan, ont i halsen och hög feber, mindre kul. Alice fick till och med vara vid Jonny och Anette ett par timmar en dag så jag fick vila mig. Hon höll på att få spel på mig som bara ville sova.
Men nu känner jag mig mycket bättre, lite halsont kvar men det har väl ingen dött av.
Idag har Alice fått sig ett bad och lekt i sitt gym medans jag städat kåken! Nu sitter hon i sin babysitter och tjålar för fulla muggar, André jobbar. Men snart kommer han hem och då ska vi glida i väg hem till Gunvor och Kalle och käka middag - Köttbullar såklart! :D min favvo. Så nu måste jag göra mig och Alice klara. Alice ska sova vid sin mormor idag för mamma och pappa ska ut och roa sig. Så vi hörs förhoppningsvis snart igen! Hoj! peace.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha! NEJ hur ska jag kunna veta det..

Har ju inte rotat i din garderob! e

2011-08-20 @ 15:28:04
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0