Andrés fantastiska daim-glass <3

God kväller. Denna kväll ser ut som den brukar, jag och babe sitter i soffan hemma och kikar på TV:n, just idag är det Fuskbyggarna! Älsklingen har gjort världens godaste Daim-glass som vi precis tryckt i oss! Så jävla svingod så ni kan inte ana. Jag tog en bild med den behagar inte att dyka upp i min dator så tyvärr..
Snart ska vi gå och lägga oss i sängen och titta på Stockholm Boogie (eller Tre Kronor!?) och mysa! Det ser jag fram emot, men jag hoppas på att faktiskt kunna sova i natt. Jag har börjat må illa lagom till läggdags och det beror tydligen på att jag gärna ligger på rygg och det gör tydligen att man blir illamående i mitt tillstånd :P haha. Men i natt ska jag försöka ligga stilla på sidan och inte röra mig allt för mycket, då ska det nog gå bra :)


Nu ska jag plocka undan efterrätten och sen blir det sängen!
Hörs sen/imorgon! Peace.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0