"Armbands-makare?"

Sitter i soffan och grejar lite. Funderar på att göra fler armband, men och andra sidan känns det lite onödigt för jag kommer aldrig använda dom själv eftersom jag redan har så många, så då kommer dom bara ligga och skräpa. Jag har funderat på att börja försöka sälja lite smycken som jag gör, men det är svårt att veta om någon över huvud taget skulle vara intresserad av att köpa dom? Det skulle ju vara bra att veta innan man gör en hel massa! haha. Men man kanske skulle göra ett försök, typ göra en hemsida och bara testa? det kanske skulle gå.. vem vet?



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hade gärna köpt. De är ju jättefina!

2011-02-24 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0