Finbesök!

Hejsan! Nu sitter jag i soffan, åter igen ensam, och grejar lite med Emelie's blogg. Idag har Amanda och Hector varit här och hälsat på, dom har typ precis åkt hem igen. Hector var lika tokig som vanligt :) haha. Det är så roligt att se hur han utvecklas, han har blivit så stark och så himla glad :D haha. Han utvecklas supet attr fort, mycket fortare än somliga andra barn. Det var i alla fall super trevligt att ha dom här, jag tycker om att få besök! Det är så skönt att slippa vara själv hela dagarna, tänk va festligt det ska bli när vi också har en knodd! Då är Hector typ 5 månader redan! Det är ju helt galet.

Snart kommer André hem, då ska vi åka hem till Christian och Emelie och käka China-mat! WOHO. Jonny och Anette kommer också dit, eller dom är nog redan där tror jag. Då får vi träffa Havanna och Thilde också :) Söt-Prinsessorna Bruset-Ohlsson!

Nu ska jag göra mig i ordning och så innan André kommer så jag är redo att åka. Återkommer. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0