God morgon Måndag!

God morgon! Sitter hemma i soffan och dricker en kopp kaffe från igår, det var fortfarande varmt i termosen och med tanke på vad klockan är så orkar man inte koka nytt! Haha. André har nyss åkt till jobbet, jag älskar när han börjar klockan nio, då kan man ju i alla fall gå upp när han väcker en på morgonen! Det är ju värre när han börjar sju, då känns det så ovärt att gå upp, vad ska man göra klockan sju på morgonen?
Så nu har jag alltså gått upp, idag känner jag verkligen för att göra nånting, men vet inte vad. Kanske skulle ta en promenad eller nått..

Igår var det alltså firande här i hemmet hela långa dagen. Jonny och Anette kom hit vid ett-tiden och efter det droppade även Jörgen, Susanne, Robin, Alex och Maja in. Strax efter kom även min familj (pappa, mamma, Johanna, Jenny och Amanda) och Gunvor och Kalle in. Det betyder alltså att vi var 16 pers i denna lägenhet på 3 r.o.k samtidigt! André fick massa fina blommor och presenter, jag blev nog mest lycklig över alla fina blommor :) När alla 16 grattat klart och fikat sig mätta på Anettes asgoda smörgåstårtor så åkte dom hem och nästa gäng kom indroppandes. Först anlände Christian, Emelie, Thilde och Havanna, samt Viktor, Amanda och Hector. Inte lång efter kom även Janne, Marina, Tim, John, Johan, Hanna och Ebba. Sen kom även min familj tillbaka (alltså 5 pers till..) Så då var vi 21 personer här samtidigt! Det är ju heeeelt sjukt. Och det märktes på temperaturen må ni tro, för fy fan va varmt det va här hemma, haha! Men så sjukt trevligt att alla dom uppräknade var här :) Dom är så varmt välkomna åter!
När hela släkten åkt hem och vi städat undan efter barnen så slapnade vi av i två minuter och sen tog vi oss en uppfriskande promenad hem till Johanna och fikade marängtårta, mums! Även hon fyllde ju faktiskt år igår så självklart skulle även det firas! :) Men sen åkte vi hem och bäddade ner oss och tittade på Tre Kronor. André fick ju 5:e boxen i present! :D Så nu börjas det igen.. Efter två avsnitt somnade vi som två små barn. Tack åter igen alla nämna för en hemskt trevlig dag! :)

Nu ska jag gå och bre mig en smörgås, sen ska jag försöka mig på att bli klar med Emelie's blogg! Haha. Har alltså fortfarande inte hunnit klart! Skulle behöva göra nått åt min egen sen också. Det är ju nått fel så det går ju inte att kommentera! Men om ni vill något kan ni skriva i min gästbok, den ska funka! Återkommer senare. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0