Ha den äran!

God förmiddag! Idag är det Andrés 20 års dag, Grattis älskling! Även syster Johanna fyller år idag så ett stort grattis till henne också. Idag har vi latat oss i sängen alldeles för länge och sen stressat som attan tills nu. Det jävlas lite idag och det känns som man kanske skulle ha gjort lite igår så det inte hade varit så mycket idag. Det började i alla fall med att jag skulle duscha, då gick själva dusch-grejen sönder!!! Så jag fick bada mig ren och spola av mig med bara slangen, alltså en stråle. Det gick väl så där, men hellre det än smutsig! Sen har det bara varit stressigt tills nu. Födelsedagsbarnet har åkt till Råbroviken och hämtat smörgåstårtorna som vi ska bjuda på idag. Nu tittade jag på klockan och upptäckte att den var redan halv ett nästan! Gästerna är bjudna till klockan ett så jag hoppas att André dyker upp snart. Men han sitter väl och öppnar paket nu vid sin mor och far kan jag tro :D haha. Han blev i alla fall nöjd med det han fick av mig i alla fall. Åtminstone så hoppas jag att han blev det. Han fick i alla fall en farfarströja och ett par kallingar från Carlings och ett armband. Sen kommer det ju ett paket på måndag också förhoppningsvis. Jag har i alla fall beställt en sak, något han faktiskt önskat sig.

Nu kom han hem och hade två stora smörgåstårtor med sig. En är med bara goda saker som jag tycker om. Anette brukar göra en som jag kan äta, jag äter liksom inte leverpastej eller bostongurka.. USCH! Så nu ska jag väl greja lite här innan släkten börjar droppa in. Ha det bra, hörs sen, Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0