Halle-freaking-lujah!

God kväll alla trötta! Nu sitter jag och babe i soffan och käkar godis och dricker cola, eller jag gör det och André låter nog bli tror jag.. Syster Jenny har nyss varit här och hälsat på för en gång skull! Det händer inte jätte ofta men det är trevligt när det gör det! :) Denna gång var det tur att hon kom för hon hjälpte mig att fatta va jag hade gjort för fel i bloggen, så nu funkar det att kommentera igen! Woho! Så nu tycker jag att ni kommenterar allt ni har bara för att det funkar! :)

Nu är jag nog klar med allt detta grejande med alla bloggar! Jag tror att min är klar och Emelie's är nu publicerad! :) Det är ju sjukt mycket lättare att göra om sin egen eftersom man själv vet va man vill ha och är ute efter. Så min tog en dag medans Emelie's tog typ en vecka! Haha. Men ju mer jag håller på ju lättare blir det, nu vet jag ju lite mer vart alla koder och ska sitta och va dom faktiskt betyder! Så jag känner att det blir lättare och lättare ju mer man grejar. Men nog är det jobbigt och jag förstår varför folk faktiskt tar betalt för sånt här, det är ett nedra arbete! men rätt festligt faktiskt, kanske skulle utbilda mig till nått sånt? typ programerare eller va det nu kan kallas :) haha


Nä nu ska jag slå i gång gårdagens avsnitt av Big Brother och sen ska jag sova!
Skönt det ska bli. Hörs imorgon!
Peace!


Kommentarer
Postat av: Jämpa

Passar på att kommentera nu när det går ;) Den vita kanten högst upp syns här på min dator :/ Det fattas även "det vita" som dyker upp runtom inläggsdelen så att den får samma bredd som headern! Har antagligen med webbläsare att göra eftersom det ser annorlunda ut på min dator mot din :/ bli inte galen nu ;)

2011-02-22 @ 23:02:51
Postat av: Syrran igen..

100% opacitet på menyflikarna också :/ Not see-through at all!

2011-02-22 @ 23:05:45
Postat av: SVAR

Det tar ett tag innan det vita kommer fram runt om, men det kommer efter ett tag. i alla fall på min! Men va fan ska man göra då? det blir ju ALDRIG att se bra ut på din dator men ser annorlunda ut på min! va faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! och för mig är det genomskinligt!

2011-02-22 @ 23:19:39
URL: http://immad.blogg.se/
Postat av: Jenny

Här inne när jag saka kommentera är det vita runt om här men inte på första sidan :/ Ta med datorn till mamma i morrn så kan vi jämföra! Kommer strax efter två! Puss och Gonatt

2011-02-23 @ 00:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0