Hemma vid paparazzi!

Hej. Sitter nu hemma vid vid m&p med pappa och André och tvålar lite. Vi har varit här hela kvällen och tittat på melodifestivalen och så. Pappa och André har väl druckit nån butt och nu är det "Die Hard" på tv:n. Eftersom vi har varit här hela kvällen så har ingenting blivit gjort där hemma, jag hann iaf rensa lite i garderoben innan vi gick men det är allt. Detta resulterar alltså i att vi även imorgon måste gå upp tidigt, eftersom vi har sagt till alla släktingar att dom får komma på kalas efter klockan ett imorgon. Jonny och Anette måste i alla fall komma först eftersom Anette står för smörgåstårtorna :) men efter det får folket komma när dom vill. Men nog skulle jag vilja hinna städa lite och så innan folk kommer, man vill ju inte att det ska vara smutsigt..

Nu ska vi snart gå hem tror jag, André fyller snart år eftersom klockan börjar närma sig söndag. Jag har lovat att vi ska se ett avsnitt av Silverfang, som en första present :) haha. Jag har även lovat att hålla mig vaken idag och inte somna som i sist..

Jag skriver nu ett inlägg från mobilen nu, all kärlek till iPhone. Dock tar det ju sin lilla tid, men nog är det bra. Men nu orkar jag inte med detta pill mer. Kanske återkommer senare, eller imorgon.. Eller både och.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0