Hjälp sökes.

Jag blir tokig! Jag vet inte va det är för fel men det går alltså fortfarande inte att kommentera på min blogg. Är det någon där ute som någon gång haft samma problem? för så här kan jag ju inte ha det alltså! Om det är nån som vill vara så gullig och hjälpa mig så är jag evigt tacksam. Som jag skrev i förra inlägget så finns det alltså ett annat alternativ som får gå så länge, det är alltså att skriva i den lilla gästboken! Det är alltså bara att trycka om länken här uppe i menyn! eller klicka här.

Nu har jag och Älsklingen i alla fall ätit lite mat för kanske snart en timme sen, nu är jag hungrig igen! Det är ju helt ofattbart, ska man verkligen behöva äta hela tiden? haha. Nu tittar vi i alla fall på Sofia's änglar, det är så himla sorgligt jämt så egentligen ska jag väl inte titta på det som är så blödig! Haha. Jag ska snart tvinga Nisse att titta på andra avsnittet av Big Brother i alla fall, vi har ju inte tv11 så vi tittar på internet, såg första avsnittet igår och nu vill jag titta på andra. Gud vilka idioter som är med, alla är fan as dryga! haha. Men det är ju därför det är så roligt att titta på. haha.

Hörs sen! Peace.

Kommentarer
Postat av: Elin

Går väl hur bra som helst?!

2011-02-22 @ 22:42:24
Postat av: SVAR

Ja nu JA! :D haha

2011-02-22 @ 22:55:00
URL: http://immad.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha. Det gick verkligen. Jag skulle bara trotsa och prova för skojs skull. :) Hade lika gärna kunnat skriva nått helt annat.

2011-02-23 @ 03:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0