"i mitt nojiga undermedvetna..?"

Hej och god lördagsförmiddag alla nyfikna! Det blir inte mycke skrivande på helgerna, det märks tydligt! På veckodagarna hinner jag skriva typ 5 ggr om dagen eftersom då har jag inte mycket annat för mig. På helgerna när André är ledig blir det allt mindre, men det är ju givetvis då jag måste passa på att umgås med min André.

Dagen då jag blir mamma närmar sig med stormsteg, det märks. I natt drömde jag att jag födde en liten pojke, men inte på BB, nej nej! Jag och André fick förlösa den lilla parveln här hemma i sängen. Det va en bra dröm till en början, men sen förvandlades den sakta men säkert till en ren mardröm! Jag var seriöst världeys sämsta morsa. Jag tappade bort och glömde barnet överallt och visste ingenting. Så höll vi på att störta i en hiss! Jag, barnvagn och Susanne! Ja, Andrés farbrors fru var med i hissen.. Hon tyckte hissen åkte lite väl fort, inte alls okej. Hon förstod inte riktigt att den störtade! hhaha. Nej, det var ingen bra dröm! Jag tror att mitt undermedvetna börjar bli lite nojig och nervös inför komma skall. Jag vet inte, det är ju trots allt bara 54 dagar kvar tills det är beräknat hända, dagen då vi blir en egen familj. Hoppas jag lyckas samla mig tills dess..

Nej. Idag ska jag och André gå upp till Parkskolans gymnastiksal och titta på när Ludvika HF spelar match. För er som inte alls förstår va detta innebär så kan jag ju då tala klarspråk - Handboll! Andrés vän Emil är med där och spelar. Han var nyss här och fick sig lite frukost i väntan på match :) det va trevligt. Men nu är jag helt ensam kvar, Emil gick tillbaka till Park och André åkte ner till Råbroviken och stängde av larmet som tydligen hade gått där nere, katterna lever loppan när dom är själva.. ingenting allvarligt.



Nu tror jag att jag ska ta mig lite godis,
det är ju trots allt lördag ;) Hörs sen. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0