"Lagom är bäst!"

God kvällskvist. Nu är vi hemma igen efter en heldag i Borlänge och jag är väldigt nöjd med dagens inköp. Det blev så mycket som en svart/grå randig tröja, en grå/vit skjorta, ett oranget gina-linne, leggings(!), ett hårband, ett par örhängen och en liten gottepåse från Panduro (<3). Så jag är som sagt extremt nöjd! Jag älskar Panduro, skulle kunna gå där i flera timmar och välja och vraka, helst av allt skulle jag vilja ha alltihop men det är ju inte jätte billigt där inne precis, men jag lyckades få ihop rätt mycket för 200kr i alla fall :) Lagom är bäst!
Vi hämtade även barnvagnen som har stått och väntat på oss på Babyproffsen ett tag nu, så vi tyckte det var dags! Den är otroligt fin, jag är helt kär. Om jag kommer ihåg så ska jag lägga ut bilder på den imorgon så får ni se med egna ögon vilken skönhet :)

På vägen hem åkte vi till Max och åt Sveriges goooodaste hamburgare. Sen blev det ytterligare ett stopp vid Jenny och hämtade en grej, men nu är vi hemma igen och det känns väldigt skönt må ni tro! Känns även skönt att ha inhandlat lite nytt inför Malmö-resan som sker på Torsdag :) Japp! Nu är det bestämt, vi var till och med in och fixade tågbiljetter idag på vägen till Borlänge :) Det ska verkligen bli skit skoj att träffa Linda och Kenneth igen och jag är så nedrans nyfiken på hur dom bor, så det ska bli väldigt trevligt :)

Nu vill André låna det mobila nätet så jag lär avrunda! Men vi hörs imorgon, då är det tvättdags! kul.. Peace.


Kommentarer
Postat av: Johanna Eriksson

Du och Emelie Ohlsson, blir kära i barnvagnar! :)

2011-02-28 @ 22:54:39
Postat av: Svar

Haha japp! Vackra ting gör mig lite kärleksfull..

2011-02-28 @ 23:13:57
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0