"Love and other drugs"

God morgon! rufsigt smutsigt hår och fortfarande sovshorts och klockan är över elva. Min fantastiskt mysiga pojkvän väckte mig i vanlig ordning imorse klockan åtta, innan han skulle gå upp och jobba. Vareviga morgon så väcker han mig och kryper så där tätt intill att man bara vill ligga där, stilla med ögonen stängda, livet ut. Tänk att jag har haft den turen i livet att faktiskt bli tillsammans med den jag drömde att jag skulle gifta mig med när jag gick i typ 6:an. Han som gav min fjärilar i magen så fort han visade sig och som jag knappt vågade hälsa på när vi träffades. Det är ju helt sinnessjukt att jag idag bor och väntar barn tillsammans med den killen som fick mig att tappa andan redan som 12 åring. Han ger mig allt det där än idag, han är mitt allt. Har alltid varit, kommer alltid att vara. I love you. <3


Nä, jag känner mig så där kärleksfull idag och kan knappt vänta tills han kommer hem från jobbet, dock har han bara varit borta i lite mer än två timmar. Anledningen till denna sprudlande kärlek i min kropp beror helt och hållet på filmen jag precis såg, Love and other drugs. Helt galet bra och fantastiskt sorglig, rekomenderas för sånna som jag, blödiga och fulla med känslor! Haha. Jag grät mest hela tiden, den va as bra. 5 av 5 toasters. Det va till och med bra skådisar, Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway! Titta bara på filmen, okej..?

Magen säger att det är dags för frukost, got to go. Peace.


Kommentarer
Postat av: Mattisjeanett

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-10-13 @ 11:10:09
URL: http://mattisjeanett.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0