"på besök vid mama"

God dag folket! Sitter hemma vid mamma och har fått mig lite kaffe och bulle. Vad har hänt sen sist? Jo, efter jag hade skrivit sist så tänkte jag betala lite räkningar och överföra lite stålar till folk, men för att göra det krävs en bankdosa till internetbanken. Den lilla saten är spårlöst borta, jag vet inte nå vart den kan vara. Så jag började leta förbrilt i hela lägenheten. Tur i oturen så tittade ja under sängen och där hade dammråttorna börjat ta över mitt hem, usch! Jag fattar inte, jag som städar hela tiden kan inte förstå hur jag kan ha missat den lilla detaljen! Även soffan var lite dammig och fylld med smulor så det slutade med att jag dammsög hela lägenheten. Det var väl bra, men ingen bankdosa dök upp.. Så jag vet inte va jag ska ta mig till? Jag tror att jag lä ringa Ebba och Thilde och höra om dom vet, det skulle ju inte förvåna mig om dom har svaret på min fråga. Mitt i städningen så kände jag mig utmattad så jag satte mig i två minuter, då ringde mamma och ville ha tillbaka sin thermos så jag gick hit, så fastnade jag här. Nu ska jag strax gå hem och fortsätta städa.

Återkommer senare. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0