"Så-småning-om?"

God morgon! Nu har André åkt till jobbet och i vanlig ordning så väckte han mig innan han åkte! Så nu sitter jag helt yrvaken och funderar på vad jag ska göra idag.. Jag har hört att det ska vara riktigt kallt ute idag så jag vet inte om jag vill lämna lägenheten faktiskt. Vad kan man göra då? om man ska stanna inomhus? Kanske ska fortsätta med gårdagens projekt, armbands-bygge. Det va ju rätt skönt att bara sitta och pilla med pärlorna. Men vi får se. Jag vet i alla fall att köket är fyllt med disk så dit vill jag inte ens gå, men jag har väl inte så där jätte mycket till val, jag kommer ju bli hungrig såsmåningom. "så småning om?", "så-småning-om?". Äsch ni fattar..

Jag är i alla fall lite trött på datorn, men det tror jag beror på att jag nu är klar med allt jag höll på med. Så nu finns det inte jätte mycket att göra på datorn. Det enda jag gör annars är Facebook - såklart, Photoshop!, Läser Emelie's och Amanda's bloggar och så sitter jag och skriver här. Så händer det att jag skrattar åt ett och annat YouTube klipp och tittar på nått TV-program jag missat.. Det är allt jag gör med datorn! inte mycket alltså! Men va ska man göra ensam inomhus? Suck.


Nu ska jag entra det mitt stök-kök! 
Frukostklockan ringde precis. Hörs sen.
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0