Ser det bra ut eller inte, va?

Hej alla mina vänner! Sitter här hemma vid mamma och har precis sett gårdagens avsnitt av BB på datorn, jag har med mig min dator hit nämligen för min blogg ser inte lika ut på min webbläsare och på Jennys. Så därför är jag här och jämnför! Ser det okej ut för er eller? tacksam för svar! Den ska ju alltså se ut som här är nedan! Om den inte gör det av någon anledning så måste jag jag ju givetvis göra nått åt det. så säg te va..

Nu ska jag snart gå hem och plocka undan lite skit! Jag har rivit fram varenda pärla jag äger och gjort lite armband idag, så mitt vardagsrum ser ut som enda röra, dessutom skulle jag ha diskat också! Jag tycker inte om att det är stökigt när Nisse kommer hem, jag vet inte riktigt varför men det kanske är för att det känns som om han har arbetat hela dagen och jag varit hemma och inte gjorde det jag borde.. äh jag vet inte! Ska gå hem nu och ordna det i alla fall :)




Nä, nog! hörs sen. Peace.
 


Kommentarer
Postat av: amanddan

För mig ser de bra ut iallafall, lika som på bilden :-) Jag har chrome som webbläsare!

2011-02-23 @ 19:01:33
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0