"Tiden räcker inte alltid till.."

Hej alla fina medmänniskor. Som jag skrev i förra inlägget så har jag lite problem med att få tid att blogga när det är helg, jag väljer i stället att göra saker och faktiskt umgås med när och kära, framförallt André. Så det är va jag har gjort ihelgen det. I lördags kväll så var Vikor, Amanda och Hector här och tittade på Melodifestivalen, en rulle och käkade chinamat med oss. Det var som vanligt supertrevligt! :) Och igår så åkte jag och André in till Ludvika vid tre och fikade på Engel med Jakob, Anton och Louise, vi tjålade en hel massa och hade väldigt trevligt i ca två timmar då vi kände att det var dags att ge plats för andra fikasugna gäster. Då åkte jag och A till Hanna och Johan i Skeppmora och fick i oss både fika och pizza. Familjen Bruset-Ohlsson var också där och sen kom Jenny, Angelica och Amanda också. Vi var där rätt länge och åkte sedan vidare in till Viktor och Amanda. Där tittade vi på Big Brother och tjålade en massa skit, Hector var lite underbart skitgullig som vanligt! haha
Så hela helgen spenderades alltså med släkt och vänner, så då har man helt enkelt inte tid med sådant som bloggande! :)

Nu sitter jag här vid bordet och har betalat lite räkningar och gjort lite överföringar så det är gjort, men nu har jag egentligen lite brådis för snart kommer André hem och då ska vi åka till Borlänge! André behövde nya brallor och jag behöver garanterat nya leggings, alla är trasiga! Så det är ett måste. Vi ska även hämta hem barnvagnen idag, woho! :) nu började det kännas att det snart är dags, vill bara att tiden ska gå liite fortare så våran lilla skrutt kommer ut nån gång!



Men som sagt, brådis! Men jag återkommer sen kanske! Peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0