Små herr Gagas?

God dag gott folk! jag har iprincip nyss vaknat..igen ska man väl säga! För jag var ju klarvaken i morse när André åkte till jobbet. Då slog jag på TV:n och tittade på Vakna! med the voice. Sen somnade jag om klockan nio och vaknade nyss! Så jävla typiskt. Men men, Vakna! har fan blivit sämre måste jag säga, det är inte alls lika bra längre! Det är så drygt när man hela tiden får se vad som hände igår, då räcker det ju med att man tittar varannan dag liksom, sen gillar jag inte att det är Martin Björk nu i stället för Paul Haukka! Martin tror bara att han är rolig hela tiden och skrattar åt sina egna skämt, som bara handlar om sex förövrigt. Paul är mycket bättre, undra om han kommet tillbaka?

I programmet så visade dom ett Youtube klipp på en pojke som sjunger Lady Gaga's nya låt, svin bra! Vad är det med småkillar och Lady Gaga? Dessutom gör dom det alltid bättre! Förut var det Grayson Chance som gjorde en grym cover på låten Paparazzi (andra klippet nedan) och nu är det Ulrik Munther som gör en helt fantastisk cover på nya låten Born This way (första klippet). Dessutom är Ulrik svensk och har varit med i bland annat Lilla Melodifestivalen 2009. Lyssna själva:





Igår var det ju förövrigt Alla hjärtans dag som alla vet. Inget jippo som jag gillar egentligen men det ska ju inte behöva gå ut över den jag älskar. Så vi beställde hem lite kinesmat och åt här hemma och så gjorde vi egen efterrätt i form av Turkiskpepparglass! Det blev svin gott. Sen fick jag ett jätte fint armband av André i silver med små hjärtan på, snö of Sweden såklart, mitt favorit smyckesmärke! haha. Super gulligt av honom, love you.

Nu ska jag fortsätta greja med Emelie's blogg som jag har lovat att fixa, men det tar ju lite tid som ni alla vet. Men vi hörs sen! peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0