Bloggfix!

Hejsan alla glada! Idag har jag setat här framför datorn hela långa dagen och grejat lite med bloggdesigners. Min egen är lite halvklar som ni kanske ser (om inte, uppdatera sidan!), jag har även grejat lite med Emelie's i vanlig ordning. Den är nog klar kanske, men jag har inte publicerat den på hennes blogg än i brist på inloggningsuppgifter, dom har jag råkat radera. Ops. Annars har jag bara städat undan lite onödiga prylar här jag  hemma och diskat och så. Jag funderar på att börja med maten nu, jag är vrålhungrig! men snart kommer baby hem så jag väntar väl på honom så han kan vara med och bestämma maträtt! Jag tror minsann att han ville ha spagetti och köttfärssås idag och då ska han väl få det då! :) haha

Nu ska jag ge mig. Peace.

Ps. funkar det fortfarande inte att kommentera på min blogg? då finns möjligheten att skriva i min gästbok i stället! Tryck då här eller på länken här till höger! Så ska jag försöka åtgärda problemet så fort som möjligt! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0