"Pilutta mig!"

Hej! Idag har jag varit på Stopet och ätit lunch med älsklingen. Först gick jag till TBJ för att åka med dom fram, jag gick över järnvägen av ren lathet och fick sota för det kan jag lova. På andra sidan järnvägen möttes jag av en enorm snöhög som jag fick lov att klättra över och ner för!! Så jag blev helt genomblöt, inte kul. Pilutta mig.
Det var i alla fall Pannkaka på Stopet så då blev jag glad igen, men jag gjorde så klart bort mig igen även där. Jag råkade ta gräddfil i stället för grädde till pannkakan!! Gud så otäckt det var, men älsklingen fixade det! haha! Klantigt kan tyckas..

När jag sen kom hem igen så gjorde jag lite armband, så nu har jag ett litet lager! Haha. Jag höll på i typ tre timmar. När klockan sen helt plötsligt var 5 så kände jag att det var dags att göra nytta, då då fixade jag lite och diskade upp i köket. Nu har André kommit hem, vi skulle väl ha ha handlat lite idag men orkar inte så vi tar det imorgon i stället.

Nu ska jag lägga mig och vila min onda rygg lite, det blir bara värre och värre och jag antar att det inte slutar här. Jag har ju hört att det är dom här sista två månaderna av graviditeten som ska vara värst, det är nu det börjar liksom! Haha. Så vi får väl se hur det går, kanske får isolera mig totalt.. Som sagt, lägga sig var det ja! Hörs sen. Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0