Vinterpäls?

God morgon alla morgonpigga. Sitter nu i soffan och kikar runt lite, André har nyss åkt till jobbet och jag har tagit en lång varm dusch! Det sägs ju att man tappar lite hår när man är gravid men det kändes som om hela kaluffsen åkte ner i avloppet. Med det kanske inte alls beror på det, jag kanske bara håller på att tappa vinterpälsen! Det kanske betyder att det börjar bli vår! hoppas kan man ju alltid! haha.

Livet börjar kännas lite lättare och det kanske just beror på att våren närmar sig. Jag hatar att det är kallt och vill helst inte gå ut över huvud taget! Kroppen börjar dock kännas tyngre och det beror bara på att den är det! Magen växer som bara den och snart är det dags, inte ens två månader kvar nu och det känns som och tiden går super fort nu. Jag ska försöka ta en bild på magen idag och lägga ut så ni får se förödelsen! haha.
Men det känns i alla fall bra som sagt och det finns mycket att se fram emot nu, vilket jag tror är viktigt för att över huvud taget orka med. Först ska jag och älsklingen åka till Skåne och hälsa på Kenneth och Linda, vilket jag verkligen ser fram emot. Jag tror att vi ska åka nu första helgen i Mars! Vi ska åka tåg ner för André vill inte köra hela vägen själv och han tror inte att jag pallar att sitta i en bil i flera timmar där jag inte kan röra mig! haha. Det kanske stämmer, det är rätt skönt att åka tåg om man slipper byta 25 ggr. Men inte fan är det billigt.. Men den resan ser jag i alla fall väldigt mycket fram emot. Det ska bli kul att träffa dom igen och se hur dom bor! :)


Nej, nu babblar jag bara så nu blir det nog lite
kaffe och smörgås för att vakna till lite! Hörs sen! Peace.


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja vi har mycket skoj att se framemot :) 2 dop, och en bebis som kommer till världen och sen sommaren :)

GUD va vi kan ha skoj i sommar ;) hehe

2011-02-23 @ 10:52:36
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Mad

Ja! :D gud va festligt livet är! Haha

2011-02-23 @ 12:13:38
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0