Bla bla blaa!

Jag börjar känna mig som en ballong, jag är helt svälld av allt jag trycker i mig. Nu har vi ätit mat plus att jag har fått i mig lite glass och choklad! Jag tycker att jag äter som en häst nu mera! Jag mår nästan illa nu :P Men jag vet ju att jag kommer vara lite hungrig igen innan jag somnar!

jag och älsklingen sitter i alla fall och tittar på TV nu, vi tänkte snart gå in och lägga oss i sängen och titta på Tre Kronor! Vad skulle man göra utan en sovrums-TV? ;) Det är ju det bästa som finns att ligga i sängen och titta på TV, speciellt på morgonen! Imorgon ska jag försöka gå upp tidigt, tänkte gå hem till Johanna och hälsa på om jag inte ska jobba förståss! Det vet man ju aldrig. Jag hatar att inte veta om jag ska jobba eller inte. Så man kan ju inte riktigt planera dagarna precis! :)

Nu ska jag och babe dricka lite tea innan läggdags! Hörs imorgon! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0