En fullspeckad kväll!

God kväll! Nu har jag äntligen intagit positionen i soffan, det var på tiden! :) Idag har jag ju varit vid mamma mest hela dagen och hon har inte lika skön soffa som vi! André kom dit till mamma när han slutat arbeta! Johanna och Angelica dök också upp, dom och Jenny har varit hemma vid Camilla denna kväll, för att fira att hon och Linda fyllt 50! :) Ja, dom har alltså fyllt 25+25, så då hade dom en liten fest. Men innan dom gick dit så samlades alla bjudna hemma vid mamma och pappa. Jenny, Johanna, Angelica och Emmelie spelade lite spel innan resten av alla brudar kom! Sen vid sju gick dom till C och jag och André åkte hem till Ebba och Johan och hälsade på! vi var inte kvar jätte länge, men jag hann läsa en god-natt-saga för Ebba innan vi åkte i alla fall, världens sötaste Ebba! Sen åkte vi till MM och handlade lite koserverad frukt för det har jag varit sugen på i evigheter nu!

Väl hemma igen så lagade jag lite lövbiff och ris och sen åt vi efterrätt, persikohalvor och vaniljglass! Mmmmums! Och för ca en timme sen så skjutsade vi in Jenny och gänget till Underbar! Nu har jag diskat upp allting och har som sagt äntligen satt mig ner i mitt hörn med datorn i knät och en colaburk vid min sida! Nu känner jag mig väldigt nöjd :) Älsklingen ligger och tittar på nått skräckinjagande på TV:n och jag tror att han är lite trött, det förstår jag så mycket som han arbetar och sliter! Lilla gubben! :)

Imorgon ska vi till Gunvor och Kalle på middag, det bjuds på Gunvor's delikata köttbullar och potatis! Gud så gott! Hon gör helt fantastiskt goda köttbullar, ni kan inte ana! Så jag är supernöjd! Men nu ska vi gå och sova, jag har precis fått Andrés trötthet bekräftad, han sover alltså redan! :) Så det är dags för sängen! Men vi hörs imorgon! Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0