Full med snor!

Hejsan. Sitter som alla andra kvällar bänkad framför TV:n, inte för att det är någonting värt att se på den förbannade dumburken! Idag har jag hängt nere vid mamma en par gånger och mest setat, har inte orkat gjort någonting vettigt alls. Med denna nedra förkylning orkar man inte med så där jätte mycket, snoret bara rinner och halsen bränner så man knappt kan svälja! USCH. jag slapp i alla fall laga lunch helt själv idag för det gör min mamma mycket bättre än jag. Det serverades tjockpannkaka idag, med grädde och socker såklart! Som ni kanske vet så äter jag inte sylt, men trivs alldeles utmärkt utan!


Här hemma har jag verkligen setat vid datorn hela långa dagen! Jag har försökt förbättra bloggen men som ni ser så har inga förändringar sparats, jag blir då aldrig nöjd. Jag väntar fortfarande på bättre Photoshop, men tar mig aldrig i kragen och fixar det, jag orkar helt enkelt inte. Så jag kämpar på med det gamla som jag har, men datorn i knät och Tv:n på i bakgrunden - det är den rätta positionen för M. Eriksson.

Hörs sen! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0