Goood morning!

God morgon! Sitter i soffan och har typ precis gått upp! Jag ska snart ringa till Johanna och höra va vi ska hitta på idag :D Hoppas bara hon är vaken ;) haha! Jag ska dit snart tänkte jag, vet inte om jag ska gå eller fixa skjuts! Jag är ju lite lat. Dessutom får jag inte vara ute och gå för André, det är för halt, jag kan halka! haha. Så jag kanske ska ringa till pappa och höra va han har för sig :)

Nu ska jag fixa och trixa lite innan jag ringer och väcker Johanna, hon kommer nog inte bli så där jätte lycklig över att jag ringer! ;) men det är då det är som roligast att ringa, när hon sover! haha! Men.. hörs sen! Peace.

Kommentarer
Postat av: emelie

Kunde du fixa så man inte kunde kopiera på bloggen?

skickar mina inloggningar på facebook!

Hur jobbar Andre denna vecka?

Tänkte när ni ville komma förbi? :)

2011-01-25 @ 14:17:06
Postat av: SVAR till Emelie

Javisst! gör så du!

André jobbar till klockan 6 hela veckan, men vi kan väl komma efter det någon dag. Jag vet inte vilka planer den mannen har, så jag måste väl prata med honom innan vi bestämmer dag! :)

2011-01-25 @ 14:31:05
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0